wtorek, 30 października 2012

Pretty Little Liars

Witam po długiej przerwie!
Bardzo dawno nie pisałam. Za to bardzo przepraszam. Ostatnio jednak stwierdziłam, że warto znów rozpocząć działalność. Mam nadzieję, ze nie wszyscy zapomnieli o tym blogu choć nie zdziwiłabym się, bo bardzo długo nie dodawałam żadnych nowych notek :(
Na początek jednak chciałabym trochę w innym temacie.
W tym poście polecę wam znakomity serial Pretty Little Liars. Coś dla każdego. Romanse, sekrety, dreszczyk emocji z pewnością taka mieszanka przypadnie wam do gustu. Jeśli już nadrobicie trzy sezony (chociaż nie jest to konieczne) serdecznie zapraszam na forum poświęcone Pretty Little Liars. Świetna atmosfera, wspaniali ludzie. Nie musicie być na bieżąco z odcinkami. Obejrzyjcie sobie jeden lub dwa sezony i (oczywiście jeśli wam się spodoba) wejdźcie na forum.
Myślę, że was przekonałam. Pytajcie o szczegóły w komentarzach.
Pozdrawiam KinowoFilmowa :*

PS.Dziękuję za komentarze pod postami. Jeśli to was interesuje nowa notka jutro.

2 komentarze:

  1. ja też jestem tego fanką <3 obejrzałam wszystkie odcinki i jestem w 3 tomie ksiązki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Igrzyska Śmierci" się skończyły, lecz nie u nas! Zapraszamy do obejrzenia naszego bloga! Jest on dalszą historią Katniss i Peety ♥♥ http://themockingjayblogerki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń