piątek, 6 kwietnia 2012

Fabuła filmu czyli musicie zrozumieć o co chodzi ^^

Akcja rozgrywa się w nieokreślonej, bliskiej przyszłości, w państwie Panem powstałym na gruzach zniszczonych licznymi katastrofami Stanów Zjednoczonych. Państwo podzielone jest na Kapitol oraz 12 otaczających go dystryktów. Główna bohaterką powieści jest Katniss Everdeen wywodząca się z najbardziej dyskryminowanego dwunastego dystryktu. Tytułowe Igrzyska Śmierci są wydarzaniem transmitowanym przez telewizję, podczas którego na śmierć i życie rywalizują między sobą 24 osoby, po dwie z każdego dystryktu. Zwycięzcą zostaje ostatni żywy zawodnik.
Akcja filmu rozgrywa sie podczas 74 Głodowych Igrzysk, a oto trybuci, którzy zostali wybrani, by walczyć:
 Niektórzy trybuci nie mają imion, bo po prostu nie podano ich w filmie, ani w książce. Postacie pierwszo- planowe to Katniss i Peeta(dystrykt 12) . Warto zwrócić też uwagę na dystrykt 1 (Glimmer, Marvel) Dużą rolę odegrała Rue z dystryktu 11, a także Cato i Clove dystrykt numer 2. To chyba tyle wstępu .

4 komentarze:

  1. Filmu nie oglądałam, ale słyszałam, że jest lepszy od Sagi Zmierzch i Harrego. Troszeczkę się dowiedziałam z tego postu zapraszam na mojego bloga: http://sitemodels-nietylko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. oglądała oglądałam:D
    świetny.

    OdpowiedzUsuń
  3. No, przyda się; D Dostałam na zajączka trochę kasy, chcę sobie kupic tę trylogię. A o notki częściej proszę!

    OdpowiedzUsuń