poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Obsada filmu :> i cytat...

W tym poście przedstawię wam obsadę filmu zdjeć nie dodam dużo :)
Źródło wikipedia
Katniss Everdeen-Jennifer Lawrence
Peeta Melark-Josh Hutcherson

      Moje ulubione postacie to Cinna,Peeta i Katniss

      Krotki cytacik z książki Suzannne Collins "W pierścieniu ognia", która jest kontynuacją Igrzysk śmierci
     "Nagle rozumiem co to oznacza przynajmniej dla mnie. Dwunasty dystrykt dysponuje zaledwie
      trzema żyjacymi zwycięzcami do wyboru. Dwoma mężczyznami i jedną kobietą.
 
      Wracam na arenę. "
      :*
     

5 komentarzy:

  1. ciekawie, ciekawie :D


    zapraszam do mnie! Przeczytaj, skomentuj i obserwuj! Weź udział w ankiecie Będzie na pewno rewanż! (pamiętaj, aby podać link do swojego bloga) http://najamajke.blogspot.com/ <-- blog o dziewczynach, które pojechały na jamajkę i spotkały miłość swojego życia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy blog. Lubię ten film, a książkę mam zamiar przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeczytałam trylogie megaa ! / raperowa

    OdpowiedzUsuń