piątek, 6 kwietnia 2012

Pierwszy wpis !

Hej wszystkim!
Pewnie tych wszystkich nie będzie dużo na początku no ale od czegoś trzeba zacząć prawda?
Założyłam tego bloga dla fanów Igrzysk śmierci,a także dla osób, które nie oglądały tego filmu, a chcą sie dowiedzieć czy warto go obejrzeć. Moja opinia jest krótka i zwięzła:Warto! Polecam również książki, bo nie byłoby filmu bez nich. Co będę robić na blogu?
1.Najnowsze informacje o filmie.
2.Fakty o aktorach.
3.Cytaty z książek.
4.Rozmaite statystyki na temat filmu:
Chodzi tu o portal zapytaj.com.pl Moje konto to kocham kakao tam właśnie będę zadawać pytania o filmie i pisać tu wyniki.
5.Pomagać Wam, odpowiadać na pytania dotyczące filmu i książek.
To tyle na początek!
Pozdrowienia!

6 komentarzy:

  1. Będę zaglądać na bloga, może być ciekawy. Śliczna szata graficzna. Masz gg? Mogłabyś informaować mnie o nowych notkach?

    OdpowiedzUsuń
  2. z chęcią poczytam, zapraszam na http://zycie-mary.blogspot.com ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny..właśnie chcę obejrzeć ten film hehe.. : ))
    Super blog.. ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny blog :)
    Raperowa♥ mówiła mi że chce przeczytać książkę "Igrzyska śmierci" i nawet dzisiaj ją kupiła. Myślę, że bedę tu zaglądać i może nawet skuszę się na obejrzenie filmu :)/ Emenems♥

    OdpowiedzUsuń
  5. EMENEMS KUPIŁAM DZIŚ 3 CZĘŚC ! / RAPEROWA :)

    OdpowiedzUsuń