niedziela, 27 maja 2012

Witajcie po przerwie!

Przepraszam, że tak długo, ale szukałam jakiś ciekawych tematów i trochę ich zebrałam dlatego notki będą częściej.
Szukałam dużo informacji o kontynuacji filmu "Igrzyska śmierci" ("W pierścieniu Ognia") i już wiem kiedy będzie premiera tej części.
Odbędzie się ona już 22 listopada 2013 roku!
Natomiast jeśli chodzi o adaptacje "Kosogłosa" tu jeszcze nie wiadomo kiedy odbędzie się premiera, ale pewne jest to, że będzie on podzielony na dwie części. Tak jak "Insygnia śmierci" czy chociażby "Przed świtem" (premiera 2 części "Przed świtem" 11 listopada)
Na co bardziej oczekujecie? Na drugą część "Przed świtem" czy raczej na kontynuacje pokochanych przez miliony Igrzysk?
Piszcie w komentarzach.
Całuję KinowoFilmowa :*

9 komentarzy:

  1. Oczywiście, że na ;;W pierścieniu ognia'', ''Przed świtem'' to jakaś parodia filmu, jak wszystko, co związane ze ''Zmierzchem''.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolę parodię Zmierzchu od prawdziwego filmu xd

      Usuń
    2. Fucktycznie, parodia jest znośna.

      Usuń
  2. Nie mogę się doczekać moich igrzysk:)

    OdpowiedzUsuń
  3. w pierscieniu ognia
    fajnie że wóciłaś;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam. Gdzieś czytałem, że ponoć w 2015 i 2017 mają być w kinach ekranizacje Kosogłosa. Igrzyska się udały, teraz czekam na Listopad 2013 i WPO.
    Miło mi gościć na tym blogu :D
    Zapraszam także na swojego: http://rulerofmyself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja oczywiście bardziej czekam na Igrzyska śmierci. Uważam, że Zmierzch może się przy tym schować. Zapraszam również na moją stronę na fejsie o Igrzyskach i udostępnianie jej: http://www.facebook.com/pages/Jaram-si%C4%99-jak-suknia-Katniss/437147406327498

    Serdecznie zapraszam :3

    OdpowiedzUsuń