sobota, 5 maja 2012

Witam wszystkich!
Na początku bardzo dziękuje za tyle komentarzy w poprzednim poście. To dla mnie wielka radość. Mam nadzieje, że i tu sie pokażecie.
Dużo z was pisze, ze nie oglądało filmu, a chce oglądnąć. Dobra wiadomość. Znalazłam link do filmu z napisami  http://kino5.pl/igrzyska-smierci-2012-napisy-video_0158ce15.html
Mam nadzieję, że dla wielu z was będzie to przydatny link. Ja na przykład oglądam drugi raz.
Kolejny post jutro.
" — Czy chciałbyś jej coś powiedzieć? — pyta Caesar.
— Tak — mówi Peeta. Spogląda w kamerę, prosto w moje oczy. — Nie bądź głupia, Katniss. Myśl za siebie. Zmienili cię w broń, która może okazać się kluczowa w zniszczeniu ludzkości. Jeśli masz jakiś realny wpływ na sytuację, użyj go, by to wszystko przerwać. Użyj go, by zakończyć wojnę zanim będzie za późno. Zastanów się czy na pewno ufasz ludziom, z którymi pracujesz. Czy rzeczywiście wiesz, co się dzieje? A jeśli nie… dowiedz się."
Cytat- "Kosogłos"




8 komentarzy:

  1. nigdy nie oglądałam tego filmu:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój ulubiony cytat z Kosogłosa; D No, jeden z ulubionych. Fajnie, że link do filmu dodałaś, ja oglądałam na zalukaj xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzienki że dałaś link do filmu nigdzie nie mogłem go znaleść. Fajny blog ;). Zapraszam do mnie dopiero zaczynam
    http://dwudziesta-czwarta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. hej :D jeżeli to cię interesuje, to na moim blogu pojawiły się nowe rozdziały: defiant-angel.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń