wtorek, 1 maja 2012

Witajcie wszyscy!
Ten post będzie poświęcony modzie. Tak, wiem to dziwne skoro ten blog związany jest z Igrzyskami śmierci, ale spokojnie to jest związane w dużym stopniu z filmem i ubiorem Katniss Everdeen.
Jak widzicie to kreacje Katniss w poszczególnych momentach filmu.
Stylizacja 1-Dożynki
Stylizacja 2-Dziewczyna ognia-przedstawienie trybutów
Stylizacja 3-Ubiór na czas Igrzysk
Stylizacja 4-Stylizacja po Igrzyskach, Wywiad
To tyle piszcie co wy byście najchętniej ubrali.
Pa!

18 komentarzy:

  1. mi się wszystkie podobają, Katniss w każdym stroju wygląda ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 3 jest dużo ładniejszy!
    zapraszam na mojego bloga: http://thehangergames.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. 3 i 4 najfajniejszy
    fajny blog dziś zaczęłam czytać książkę (7 rozdział) i jestem zachwycona
    chciałam na początku przeczytać książkę a potem film , więc w tym miesiącu go oglądnę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też byłam zachwycona i najpierw czytałam książki ;)
      mega wciągające

      Usuń
  4. Świetnie piszesz! Będę odwiedzać ;p Zapraszam na moje;
    musiconedirection.blogspot.com
    cozamaliny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Stroje są super nie są jakieś przedobrzone, takie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam bardzo serdecznie.Zapraszam cię serdecznie na mojego bloga
    http://igrzyskasmiercialways.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń